5 Ocak 2024
Lüleburgaz Belediyesi’nin 2019 yılının Ocak ayında kurduğu Çağrı Merkezi, hizmette 5 yılı geride bıraktı.
Hizmete başladığı 2019 yılından itibaren vatandaşların şikayet, talep ve önerilerini profesyonel bir ekip aracılığıyla Lüleburgaz Belediyesi’ne ilettiği Çağrı Merkezi, kurulduğu günden bu yana çözüm odaklı yaklaşımını sürdürüyor.
Yılda Yaklaşık 60 Bin Çağrı Alıyor
Gelen çağrıların konusuna göre titizlikle cevaplandığı Çağrı Merkezi’nin tanınırlığı da her geçen gün artıyor.
Kurulduğu günden bu yana şikayet, talep ve öneri olarak yüz binlerce çağrı alan 444 55 39 numaralı Çağrı Merkezi, yılda yaklaşık 60 bin çağrıya yanıt veriyor.
Çağrılar Karşılıksız Kalmıyor
Çağrı Merkezi’ne yapılan her çağrı kayıt altına alınıyor. Alınan çağrılar konusuna göre ilgili müdürlüklere aktarılıyor.
Çağrıların aktarıldıkları müdürlüklerden konunun takibini de sağlayan Çağrı Merkezi ekipleri, çağrı konusu durumu vatandaşa yeniden ulaşarak aktarıyor.