21 Aralık 2020
Belediyemizin vatandaşa daha iyi hizmet ve daha hızlı çözüm için kurduğu 4445539 numaralı Çağrı Merkezi’ni Lüleburgazlılar benimsedi. Sadece bu yıl ilk 11 ayda Lüleburgaz Belediyesi Çağrı Merkezi’ne 26 bin 818 çağrı yapıldı. Vatandaşa toplam 37 bin 383 kez geri dönüş yapılırken bu rakamlarla birlikte her 5 Lüleburgazlı’dan biri Çağrı Merkezi’ni aramış oldu.
Belediyemizin 2018 Ocak ayında, vatandaşın sorunlarına daha hızlı çözüm ve müdahale amacıyla kurduğu Çağrı Merkezi’ne son 11 ayda 26 bin 818 çağrı yapıldı. Vatandaşın şikayet ve önerilerinin yer aldığı çağrılar ilgili birimlere aktarılırken aynı dönemde e posta yoluyla yapılan 578 başvuru da kayıt altına alındı. Tüm bunlarla birlikte yapılan çağrılara vatandaşın memnuniyeti ve söz konusu çağrılarıyla ilgili bilgilendirilmesini içeren 37 bin 383 adet geri dönüş gerçekleşti.
2019’da 22 bin 82 çağrı
Öte yandan çağrı merkezine bu yılın ilk 11 ayında gelen çağrıların geçen yıla göre arttığı görüldü. Vatandaşların sorun ve talepleriyle ilgili 4445539 numaralı çağrı merkezine alışmaya başladığı görülürken 2019’da 22 bin 82 çağrının cevaplandığı görüldü. Yine geçtiğimiz yıl vatandaş memnuniyeti kapsamında yapılan geri dönüş sayısı da 29 bin 629 çağrı oldu.
Her çağrı kaydediliyor
Lüleburgazlıların günden güne alıştıkları Çağrı Merkezi’ne yapılan her bir çağrı tek tek kayıt altına alınıyor. Alınan çağrılar, hangi konuyla alakalıysa, ilgili müdürlüklere aktarılıyor. Çağrı Merkezi ekipleri çağrıyı birimlere aktarmakla da kalmıyor. Konuyla ilgili birimlerden bilgi alan Çağrı Merkezi ekipleri, talep ya da şikayetin durumunu vatandaşa geri dönüş yaparak aktarıyor.
Tanınırlığı arttı
İlk kurulduğu günden bu yana her geçen gün vatandaş tarafından tanınırlığı artan Çağrı Merkezi, gelen çağrılara titizlikle verdiği cevaplarla vatandaşların büyük beğenisini kazandı. Her 5 kişiden birinin çağrı merkezini aradığı Lüleburgaz’da hedef, kentin tamamındaki vatandaşlara ulaşıp, talep ve önerilere anında çözüm bulmak.